2013. május 31., péntek

Az első díjam

  

Mint ahogy azt a cím is mutatja, megkaptam életem elő díját, amit nagyon szépen köszönök Valentine-nek. Aki nemcsak a dijjal ajándékozott meg (és nem mellesleg a nagyszerű történeteivel, amik miatt hétvégenként óramű pontossággal leülök a laptop elé és várom az új részt :D) hanem ő a blog első (és eddig) az egyetlen rendszeres olvasója is. Ezért nagyon hálás vagyok neki/neked. Köszönöm, hogy olvasod a történetet és ennyi bizalmat szavazol nekem. :) Remélem a jövőben is megmaradsz rendszeres olvasónak és, hogy a követők száma hamar gyarapodni fog. 


Szabályok:

  1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat,

  2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb (a feliratkozott) rendszeres olvasók száma,

  3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott négy blogon a díjazásról. 

     

    Akiknek továbbítom a díjat:

    1. Dina 

    2. Veronika 

1 megjegyzés:

  1. Szia Pet <3
    Igazán nincs mit, mert megérdemled :) És biztos vagyok benne, hogy nemsokára gyarapodni fog az olvasóid létszáma ;)

    VálaszTörlés