2013. június 9., vasárnap

Újabb díj

Nagyon szépen köszönöm Veronika és Dorkának, nem is tudjátok, hogy milyen sokat jelent 
számomra ez a díj.



1. Tedd ki a képet

2. Írj 11 dolgot magadról:
  1. 16 éves vagyok
  2. a kedvenc színem a zöld
  3. csokiból bármennyit képes vagyok megenni
  4. imádom a barátaimat
  5. utálom a tesit
  6. szeretek olvasni
  7. egy egész kis könyvtáram van a szobámban
  8. imádom Klaust és Elijaht
  9. kedvenc zenekarom a Hurts
  10. kedvenc számom Miracle
  11. szinte mindig elérem azt amit akarok
3. 11 kérdés megválaszolása:

  1. Mit ennél most a legszívesebben? - pizza <3
  2. Van kedvenc állatod, ha igen mi az? - oroszlán
  3. A hely ahová a legszívesebben elutaznál? - nagyon sok van, de talán Párizs lenne az
  4. Kedvenc tantárgyad? - biosz
  5. Egy fiú legyen...? - vicces, lehessen vele szórakozni, megtudjon nevettetni, mindig legyen önmaga, törődő, romantikus
  6. Vannak olyan pillanataid, amikor egyedül érzed magad? - igen, sajnos vannak...
  7. Mit gondolsz a szerelemről? - azt, hogy szerelem terén nálam szerencsétlenebb ember nincs
  8.  Kedvenc színed? - zöld
  9. Hogy álltok a sporttal? -  a sport az egyik sarokban én meg a másikban :) szerintem a heti 5 tesióra pontosan elegendő sportolásnak
  10. Az írás neked hobbi, vagy komolyan akarsz ezzel foglalkozni? - most még hobbi, de ki tudja mit hoz a jövő 
  11. Könyv vs. blog? - mindkettő
4. Válaszolj(erre csak nekem kell, neked majd az én kérdéseimre)

 
  1. Kivel beszélgettél ma a legtöbbet? - tesómmal
  2. Kedvenc tantárgy? - biosz
  3. Melyik hónapban születtél? - május
  4. Szerencseszámod? - 3
  5. Ki a kedvenc énekesed? - igazából szinti-pop zenekar, a Hurts
  6. Hány blogod van? - 2, de az egyiket nem én írtam, csak én vezettem
  7. Várod már a suli végét? - igen!! :)
  8. Fekete vagy fehér? - fekete
  9. Hová mennél szívesebben Portugáliába vagy Spanyol.-ba? - Spanyolország
  10. Kit tartasz helyesebbnek Paul Wesley-t vagy Joseph Morgan-t? - JM <3
  11. Kutyák vagy macskák? - macska
5. Kérdezz 11-et!
  1. Hány éves vagy?
  2. Kedvenc szín?
  3. Álmaid városa?
  4. Mi leszel, ha nagy leszel?
  5. Kedvenc időtöltés?
  6. Hobbid?
  7. Kedvenc színész?
  8. Kedvenc együttes?
  9. Milyen nyelveket beszélsz?
  10. Karkötő vagy nyaklánc?
  11. Kedvenc ruhadarabod?
  6. 11 blognak add tovább:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése